wtorek, 27 marca 2012

Sukces Premium Areny

7 marca rozpoczęła swoją działalność łódzka Premium Arena – jeden z najnowocześniejszych obiektów dealerskich BMW i MINI w skali europejskiej. Trzykondygnacyjny salon o powierzchni 4000 m kw. został wyposażony m.in. w bar, parking podziemny i elektryczną platformę do transportu samochodów. Koncepcja architektoniczna Premium Areny zyskała uznanie w oczach BMW Building and Equipment Consulting.


Dobra luksusowe wymagają odpowiedniej oprawy – biżuterię i zegarki prezentuje się w estetycznych pudełkach, a ubrania znanych projektantów trafiają do wysublimowanych butików. Samochody BMW i MINI uznawane za motoryzacyjny luksus i synonim nowoczesnej technologii oraz emocjonujących osiągów znalazły dla siebie nowe miejsce w Łodzi – Premium Arenę.


Premium Arena – miejsce

Premium Arena to trzykondygnacyjny, reprezentacyjny budynek, zaprojektowany przez pracownię architektoniczną Bogdana Niepsuja. Dwie kondygnacje wystawiennicze, z których górna jest galerią pozwalającą na ekspozycję i podziwianie aut ustawionych piętro niżej, pomieszczą 12 modeli BMW i wszystkie linie modelowe MINI jednocześnie. Arena, jako jeden z niewielu salonów w Polsce, może pochwalić się własnym parkingiem podziemnym na 28 samochodów, które, chronione przed wpływem warunków atmosferycznych, oczekują na swój debiut w salonie lub wydanie klientowi. Trzy kondygnacje obsługuje winda towarowa, a zdalnie sterowana platforma transportuje auta do wybranych miejsc parkingowych. Na pierwszym piętrze zostały ulokowane biura i powierzchnia wystawiennicza dla samochodów z oferty BMW Premium Selection.


„Ideą salonów BMW jest wprowadzenie ruchu w strukturę obiektu. Sercem budynku jest droga. Proste linie i płaszczyzny stwarzają poczucie ruchu i oddają jego dynamikę. Ściany boczne biegnące równolegle do drogi i unoszący się dach podkreślają ten efekt. Przestrzeń przepływa pomiędzy wnętrzem i zewnętrzem, jakby nie miała granic” mówi Wojciech Wyka, architekt odpowiedzialny za projekt Premium Areny.

Jak każdy współczesny punkt dealerski, również Premium Arena posiada własny magazyn i zaplecze technologiczne, pozwalające na serwisowanie i naprawę samochodów BMW i MINI. Dziesięciostanowiskowy serwis spełnia wszystkie standardy jakości obsługi, a grupa specjalistów mechaniki i elektroniki przeszła szkolenia, by móc sprawnie i szybko prowadzić działania serwisowe


Premium Arena – wyróżniona przez BMW Building and Equipment Consulting

Projekt Premium Areny wzbudził zachwyt wśród przedstawicieli BMW Building and Equipment Consulting, komórki odpowiedzialnej za wdrażanie standardów architektonicznych oraz wyposażenia salonów, serwisów i magazynów sieci dealerskiej BMW. Wizualizacja projektu Premium Areny trafiła na okładkę broszury, przeznaczonej dla europejskich dealerów, biorących udział w premierze nowego BMW serii 3 w Portugalii. W ten sposób prywatna inwestycja promuje Łódź w Europie, pokazując potencjał regionalnych przedsiębiorców, ich pomysłowość i determinację w dążeniu do perfekcji.

Premium Arena – idea

Premium Arena to kolejna już inwestycja firmy Bednarek. Znany, łódzki dealer od 20 lat buduje swoją markę w regionie, oferując samochody Skody i Volkswagena. Salon Volkswagen Bednarek otrzymał w 2011 roku tytuł „Salonu Samochodowego Roku” przyznawany corocznie przez Polską Izbę Motoryzacji jako wyróżnienie dla najciekawszego spośród polskich obiektów wybudowanych w poprzedzającym roku. Profesjonalizm, który towarzyszy wszystkim przedsięwzięciom firmy Bednarek, stanowi gwarancję wysokiego poziomu usług Premium Areny. W zamyśle właścicieli, nowy łódzki punkt dealerski BMW i pierwszy łódzki punkt dealerski MINI, mają zaoferować zupełnie nową jakość w obsłudze klientów poszukujących samochodów z najwyższej półki.


"W biznesie bardzo ważna jest umiejętność wybierania dla swoich działań odpowiedniego czasu i miejsca. Oba te elementy świetnie się ze sobą zgrały w przypadku salonu BMW i MINI. Znaleźliśmy wspólny język i wizję z BMW, a to otworzyło drogę do realizacji tego wyzwania - bo tak traktuję Premium Arenę. Jest to biznesowe, logistyczne i emocjonalne wyzwanie. Nie ukrywam też, że bardzo podobała mi się możliwość stworzenia czegoś od podstaw - salon MINI to pierwsze przedstawicielstwo tej marki w Łodzi i regionie. Z kolei samochody BMW pozwoliły rozszerzyć nam gamę modelową i dotrzeć do nowych klientów. Zbudowaliśmy w Łodzi nowoczesny salon i zrobimy wszystko, by pokazać, że jesteśmy godni nazwy Premium Arena" mówi Tomasz Bednarek, Prezes Zarządu Premium Areny.

źródło: Mototarget.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz