czwartek, 15 marca 2012

ŠKODA Superb. Piękno i funkcjonalność. Kompozycja idealna.

W marcu i kwietniu trwać będzie kampania wizerunkowa Superba, której celem jest wzmocnienie pozycji ŠKODY na rynku i podtrzymanie zainteresowania tym wyjątkowym modelem marki.


Kampania ruszyła 12. marca w telewizji, prasie i Internecie. W weekend pojawi się również w kinach w największych miastach w Polsce. Hasło: "ŠKODA Superb. Piękno i funkcjonalność. Kompozycja idealna.", nawiązuje do kampanii wprowadzającej model.

To również kontynuacja działań związanych z pozycjonowaniem modelu, jako idealnego połączenia cech funkcjonalnych i pięknej stylistyki. Spot telewizyjny i kinowy prezentujący Superba Combi, trwa 30 sekund i jest dostępny tutaj.
W magazynach i tygodnikach opinii samochód będzie można obejrzeć na pełnostronicowych reklamach. Na największych portalach internetowych wykorzystano mix dużych wizerunkowych formatów (reklamy xhtml-owe, bannery, spoty tv), które wsparto mailingami skierowanymi bezpośrednio do grupy docelowej.

Oprócz tego, na potrzeby kampanii stworzona została specjalna mikrostrona prezentująca najważniejsze cechy modelu. Zachęcamy do jej odwiedzenia. Superb to wyjątkowy samochód, który zarówno w wersji nadwozia sedan, jak i kombi zachwyca swą elegancką stylistyką, a także funkcjonalnością na najwyższym poziomie.


W 2011 roku sprzedano w Polsce 2 576 Superbów, oferowanych w wersji nadwozia limuzyna i kombi.

źródło: Skoda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz