czwartek, 15 marca 2012

Ponad milion widzów amerykańskiej reklamy Fiata 500 Abarth „House Arrest” na You Tube

Niecały tydzień, tyle czasu potrzebował trwający 61 sekund spot promocyjny „House Arrest" [Areszt domowy] na firmowym kanale Fiata www.youtube.com/fiatusa aby zgromadzić ponad milion widzów. Reklama nowego Fiata 500 Abarth, której premiera telewizyjna przewidziana jest na 15 marca br. podczas Akademickiej Ligii Koszykówki NCAA, pojawiła się w sieci 1 marca - a już 8 marca rano liczba wyświetleń filmu przekroczyła 'magiczny' milion.


„Celem tej reklamy jest budowa świadomości marki i pobudzenie zainteresowania Fiatem 500 Abarth w sposób ekscytujący lecz zabawny zarazem." - mówi Olivier Francois, szef marki Fiat na świecie i dyrektor ds. marketingu Chrysler Group LLC - „Jesteśmy wprost zachwyceni ogromnym zainteresowaniem, jaki ten spot wywołał w sieci i z niecierpliwością oczekujemy jego debiutu w wieczornych i nocnych programach telewizyjnych."


W spocie „House Arrest" występuje 'bad boy' Charlie Sheen jako „aresztant domowy" oraz piękna Catrinel Menghia, która pojawiła się w pierwszej reklamie Abartha, „Seduction" [Pokusa] podczas mistrzostw w futbolu amerykańskim Super Bowl z początkiem lutego br. Ku uciesze gości eleganckiego domu, Charlie Sheen szaleje po jego salonach w czarnym Fiacie 500 Abarth, a w chwilę później zatrzymuje się z piskiem opon i wysiada, odsłaniając opaskę elektronicznego monitoringu na kostce nogi.


Uwodzicielską gospodynię (kobieta z Pokusy) pyta o nagrodę 'za dobre sprawowanie'...
Spot reklamowy „House Arrest" powstał we współpracy z agencją W.B. Doner & Co. z Detroit, a oglądać go można na stronie Fiata http://www.youtube.com/fiatusa

źródło: Fiat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz