czwartek, 1 marca 2012

Dwie statuetki Auto Lider 2011 dla ŠKODY

ŠKODA została nagrodzona w prestiżowym konkursie tygodnika "Motor" i miesięcznika "Auto Moto". Czytelnicy obu magazynów najwięcej głosów przyznali marce ŠKODA, wybierając ją "Auto Liderem 2011 roku". Tegoroczna edycja konkursu była już dziesiątą z rzędu. Jest to najstarszy plebiscyt tego typu, organizowany w Polsce. W tym roku swoje głosy oddała rekordowa liczba czytelników: 152 370 osób.


Marka ŠKODA zwyciężyła w dwóch kategoriach: projekt marketingowy (za kampanię: ŠKODA - oficjalny partner Tour the France) oraz w kategorii dodatkowej: specjalne osiągnięcie (za zajęcie pierwszego miejsca na rynku motoryzacyjnym oraz za wzrost sprzedaży w 2011 roku, pomimo spadku rynku).

Jest to kategoria, w której o zwycięstwie decyduje specjalnie powołana komisja, składająca się z dziennikarzy motoryzacyjnych pracujących w mediach należących do wydawnictwa Bauer. Komisja przyznaje wyróżnienie danej firmie lub osobie, jeśli osiągnęła ona wyjątkowy sukces w rozwoju rynku motoryzacyjnego w Polsce.

Wyniki głosowania i zwycięzcy wszystkich kategorii zostali ogłoszeni podczas Gali Auto Lider 2011. Statuetki w imieniu ŠKODY odebrała Monika Dąbrowska, Kierownik Zespołu PR SKODA AUTO Polska.

"Wyróżnienie w plebiscycie Auto Leader 2011 utwierdza nas w przekonaniu, ze strategia marketingowa przyjęta na polskim rynku przez markę ŠKODA jest nie tylko oryginalna, ale również skuteczna. Jesteśmy bardzo wdzięczni wszystkim uczestnikom plebiscytu, którzy zauważyli i docenili nasza kampanię związaną z partnerstwem marki ŠKODA w najtrudniejszym na świecie wyścigu kolarskim, jakim jest Tour de France. Bardzo cieszy nas przyznana nam nagroda specjalna wręczona w 35. miesiącu liderowania marki ŠKODA w sprzedaży na rynku samochodów osobowych w Polsce" – powiedziała Monika Dąbrowska.

Plebiscyt AUTO LIDER 2011 organizowany jest przez Wydawnictwo Bauer Sp. z o o., Sp. k. i wchodzące w jego skład redakcje tygodnika "MOTOR" i miesięcznika "AUTO MOTO". Partnerem medialnym jest portal internetowy INTERIA.PL.

źródło: Skoda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz