czwartek, 8 marca 2012

Abarth na 82. Międzynarodowym Salonie Motoryzacyjnym w Genewie

Abarth zaprezentuje się na Międzynarodowym Salonie w Genewie z oryginalnym, spektakularnym stoiskiem, na którym najważniejsze światowe debiuty mieszają się z wypróbowanymi modelami, kolejny raz podkreślając niepowtarzalność tej marki na światowej arenie w branży motoryzacyjnej.

Stoisko łączący w sobie dwie różne dusze współistniejące w świecie Abarth. Pierwsza odzwierciedla sportowy charakter, który ma swoje początki w świecie rajdów i wyścigów oraz jest podstawową wartością marki, druga jest synonimem wyszukanej elegancji, powiązanej z bardziej ekskluzywnym sportowym charakterem spod znaku "Gran Turismo".

Pierwszy na linii startu jest najbardziej sportowy model, nowy Abarth Punto Scorpione, z limitowanej serii przeznaczonej dla tych, którzy kochają wszelkiego rodzaju wyzwania i ciągle poszukują szybkości oraz świetnych osiągów.

Następny w kolejności to najnowszy Abarth 595, zainspirowany historycznym modelem 595, który Karl Abarth zaprezentował w roku 1963, bazując na modelu Fiat 500. Abarth 595 jest symbolem powrotu do koncepcji personalizacji, która poprawia osiągi bazowej wersji samochodu, oferując w standardzie zwiększenie mocy silnika do 160 KM. Nowy Abarth 595 poszerza gamę produktów spod znaku Abartha 500 i jest dostępny z dwoma pakietami personalizacji: „turismo" i „competizione". Pierwszy z nich został stworzony z myślą o prawdziwych fanach tuningu, którzy uwielbiają doświadczać emocji sportowej jazdy na co dzień, drugi natomiast przeznaczony jest dla osób zwracających uwagę na trendy w modzie, które lubią łączyć komfort i elegancję ze sportowym charakterem.

Te trzy prezentowane samochody poruszają się po platformie pokrytej specjalną żywicą, która przypomina drogę... idealną drogę dla tych, którzy w swoim codziennym życiu nie boją się stawiać czoła wyzwaniom, nieustannie poszukując „znakomitych osiągów podczas codziennej jazdy".

W ten sposób cztery nowe samochody prezentowane w Genewie przyczyniają się do dobrze już znanych sukcesów tej marki. W roku 2011 sprzedano prawie 10.000 samochodów. Ważną rolę odegrał również Abarth 695 Tributo Ferrari. Od momentu wprowadzenia go na rynek, w lipcu 2008 roku, do dziś sprzedano około 1500 sztuk tego modelu. Dane te są potwierdzeniem dobrych wyników, jakie marka Abarth notuje od chwili powrotu na rynek. Wystarczy wspomnieć, że od roku 2008 marka ta nieustannie się rozwija, o czym świadczy sprzedaż 39.000 sztuk Abartha Punto i 500 oraz ponad 10.000 zestawów tuningowych do tych dwóch modeli.

Osiągnięcie tak znakomitych wyników sprzedaży jest również zasługą niezwykle rozbudowanej sieci dealerów i firmowych warsztatów tuningowych, jedynej w swoim rodzaju organizacji, która od roku 2011 obejmuje jeszcze większą liczbę rynków, takich jak Finlandia i RPA, do których w pierwszej połowie roku 2012 dołączą jeszcze nowe rynki takie, jak Maroko i Ukraina. Również w Stanach Zjednoczonych, po wielkim sukcesie uzyskanym na Salonie Samochodowym w Los Angeles, począwszy od marca, ruszy sprzedaż modelu Abarth 500.

Międzynarodowy Salon Motoryzacyjny w Genewie jest idealną okazją do zaprezentowania harmonogramu sportowych imprez Abartha na sezon 2012. Regulamin pucharów przyjęty również na ten rok sprawia, że koszt udziału w pucharze jest na tyle niski, że każdy może sobie na to pozwolić. Jest to konkretny przykład „demokratyzacji" wyścigów w prawdziwym duchu marki spod znaku Skorpiona.
Zgodnie z tą koncepcją, jest to również okazja do przedstawienia nowej edycji 2012 konkursu "Make it your race", który dzięki nowemu międzynarodowemu formatowi, oferuje młodym kierowcom w wieku od 18 do 40 możliwość realizacji ich marzeń, czyli udziału w prawdziwym rajdzie Pucharu Abarth 500.

źródło: Fiat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz